viernes, 22 de julio de 2016

Quins nervis!


Petonets,
Conxi




(Reedició)

Carta oberta (sense filtres, ni correccions ortogràfiques, ni semàntiques) de la Conxi.




Hola amors,

Com estem? Tot bé? Us escric aquesta carta per donar les més sinceres mercès a tutti! Aquest temps que he tingut el bloc actiu, he disfrutat com una nena amb piruleta amb gust a síndria. Encara que ara sembli una despedida, no ho és! El dia 30 ens podem despedir cara a cara al Centre Cultural de Les Preses. Allà ens trobarem a partir de les 20 i us prometo repartir petonets d’amor i moda a tots vosaltres. (Mòdic preu de 5 eurillos)
Ara m’agafaré un temps de relax passat el dia 30. Vaig de gira amb el grup de playback per les espanyes... Déu m’agafi confessada!

El dia 30 prometo donar el millor de mi amb les meves amigues i ja tinc apunt tot el vestuari, només us puc dir que és molt trending!

A part vull dedicar el dia 30 a tots aquest dolentots d’avui en dia, tots els que inclouen fòbia i ens prenen la llibertat com a persones i essers vius... ara us pregunteu el quelcom de tal dedicació, oi? Doncs els i vull dedicar per que de moment la seguretat social no inclou la lobotomia.

Petons,
Conxita






Hola amores,

¿Como estáis? ¿Todo bien? Os escribo esta cartita para dar las mas sinceras gracias a toditos. Este tiempo que el blog a estado activo, he disfrutado como una enana. Aunque parezca una despedida, no lo es. El día 30 nos podemos ver en el Centre Cultural de Les Preses. Allí nos encontramos a partir de las ocho y prometo dar besitos de amor y moda. (Módico precio de 5 euros)
Ahora me voy a coger un tiempo de relax a partir del día 30. Voy de gira con mi grupo de playback por las españas… os espero!

El día 30 prometo dar lo mejor de mi con mis amigas y ya tengo apunto todo los modelitos, solo puedo decir que es muy trending.

A parte de todo quiero dedicar el día 30, a los malos y malillos de hoy en día, todo los que se puedan incluir en fobia y nos roban la libertad como personas y seres… ahora os preguntáis el porque ¿verdad? Pues se los quiero dedicar porque de momento la seguridad social no cubre la lobotomía.

Besos,
Conxi






Hello lovers,

Como stay? Everybody well? Os writing this cartita para dar las much sinceras thank you! Este time que el blog a estado live, he funny como una little pony. Aunque parezca una goodbye, nothing. The day 30 see in Centre Cultural de The Preses. Here see you a partir de las eight and promise give kisses the love and mode. (Price 5 euros)
Now go to give a time to relax a partir del 30. Go to rotation for my group to the playback in las españas… God slave to queen!

Day 30 promise give the me lo mejor, with my friends and ya tengo the vestuari, more trending!

A parte quiero dedication the day 30 a los bad humans the today, everybody incluition to fobia and frustration the peace and love… now to answer, porque? That dedicar porque la seguridad social no cubrations la lobotomia.

Kisses,
The Conxi

No hay comentarios:

Publicar un comentario